13 Eylül 2009 Pazar

uzaktan

evet geçmişte bazı şeylerin peşinden
fazlaca
hatta hatta kimi zaman inatla koştum
bazılarında sadece inattı
çünkü ben inatçı bir pislik olmaya çok yakınım
bazılarında sadece kabüllenemediğim içindi
inkar da değil de
umut ettiğin şeylerden vazgeçmenin ağırlığı
herhangi bir şeyden geçmenin yorgunluğu acısı bitaplığı
evet,bırakma konusunda hiç iyi değildim
hala da değilim sanırım
ama artık benle ilgili değil
benim umut dediğim,vazgeçmek,yaşam anlam böyle olmaz dediğim hiçbir şey
ne benim dememle oldurulacak
ne de aksi bir şekilde vuku bulacak
aslına bakarsanız
geçmişte peşinden koşmanın sınırlarını zorladım
içeriden sürekli kendimi daha fazla yormaya yönlendiren bir enerji vardı
ben bu enerjiyle övünmedim
ve de nefret etmedim hiç ondan
yaşadım
bir inadın bir insanın bir anlamın peşinden koşmanın
heyecanları,inançları,anlamları,kemikleşmiş sandığım yaşamları bu kadar yerle bir edebileceği aklımda bile yoktu
gene de sakinim
hatırlamalarda sakinim
işlevini iyiden iyiye iyice yitirmiş
görevini kaslara devretmiş beynimin oyunları karşısında
oldukça sakinim
sadece belli imgeler imajlar film kareleri hep tekerrür ediyor
peşinden,peşpeşe,peşkeş peş..
biraz fazla ileri gitmişim
farkediyorum yeni yeni
sakinim
umut yaşam paylaşım sevmek egolarımızın binbir yerinden açılan gediklerini pamuklarla doldurmaca
pamuklara sarılıp sarmalanmaca
hı hı
uzak olmalı
uzak olmayı yaşamalı
uzak olunca
yarıçapı dünyalar kadar geniş bir uzamda peşinden gidilecek hiçbir şey olmadan
sakince yaşayabilir belki insan
rahatça bir kıçımı bir sandalyeye koymak
imajlardan beynimin oyunlarından kurtulmak

kuzum?
hı canım..
içimize kapanalım mı?
yok kuzum..uzak olalım..suya sabuna dokunmayalım..kataloglarımız olsun,filmler evler hayatlar seçelim oralardan
uzaktan uzaktan
kendimizi bağlayan küçük adımlar küçük düğümler
kuzum..
bırakalım ha?
hı hı ablacım.

alev

Hiç yorum yok: