18 Ocak 2010 Pazartesi

gidenle gelmeyenin eşiğinde

Şarkısını hiçbir zaman dinlemedim.
Tüm ısrarlarına rağmen hiçbir zaman dinlemedim şarkısını.
Merakıma yenik düşmedim ve dinlemedim.
Dinlemedim, çünkü...
O dinle dedikçe benim daha da dinlemeyesim geldi.
O ısrar ettikçe ben şarkısından nefret etmeye başladım.
Dinlemediğim şarkısına değerler biçtim kafamda.
Dinlemediğim şarkısından nefret ettim.
Tıpkı epey seneler boyu içimden atamadığım kahrolası travmatik zor duygular.,.,
Dinlemedim çünkü, böyle bir paylaşımın olabilirliğine olan inancım yitmişti.

Sakin,
Şimdi, zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan oturmuş duruyorum.
Gitmiyorum gelmiyorum.
Eğilip büküldüğümü hissediyorum.

hephisteriktim
hiçkendimisevemedim
birnoktadansonramuhtemelenbundanhoşlanmayabaşladım

oysa, bir evimiz yok-muş-muydu, içinde şarkılar..

(aleve saygılar)

damla.

Hiç yorum yok: