13 Eylül 2008 Cumartesi

oda

saçların..kıvırcık olmuşlar.
bugünlük böyleler sadece.
neden bugünlük
sus,daha iyi
ama saçların.güzel de olmuşlar aslında.ama sen bilirsin..
dursana sen.gelmesene saçlarıma.saçlarım.neresine sarkıyor ki o sayıklamaların.
..
sigaramı yaktım ben şimdi.bunu yaptım.elimden sigaramı yakmak geldi,ben de bunu yaptım!benim sigaramın ateşi,dumanı,nikotini,anası,avradı..bunlar benim.çengelköy şarkısı da benim.bulaşma bunlara olur mu?
öyle bi niyetim yok.
senin zaten hiçbir niyetin yok.bu boylu boyunca niyetsizlik bana mı sadece?
hayır.
bu bir şey demek değil.ben,senin yaşamanı dilerken..yaşamlarına ve düşlerine sevinmeye çalışırken kendi devinimsiz dünyamda.tek devinimim olan acıyı yaşamak istiyorum artık biraz.ertelemeden,korkmadan,kimseye hesap vermeden yaşamak istiyorum ben acımı.çığlığımı.
sana bunu yaşama mı dedik?
hayır.bana hiçbir şey denmiyor oluşu.benim özgür oluşum.benim zaman zaman bir sevda kuşu oluşum.yalancı bir papağana dönüşüşüm.bunların hiçbirini sen demedin.nasıl bu sigarayı az önce ben yaktıysam..tüm bunları da ben yaptım.ve şimdi.acı çekmeliyim.her şeyin acısını.tek tek.
kendine bir sevgili bulsan diyorum?
git!diyorum.
gidiyorum.
gitme istiyorum.
git dedin bana.çelişkilerinle uğraşamam daha fazla.yaşamayı beceremiyor oluşun gibi bir özürle de.git dedin.gidiyorum.
gittin.
..
burası acının hissedilebileceği bir oda.güzel öpüşlerin gölgesinin bile giremeyeceği bir oda."karanlık"bir oda.varolduğumu en çok hissettiğim bir oda.düşlerin,hayallerin,kalışların ve sevişlerin olmadığı..kabusların,planların,gidişlerin ve hissizliğin yaşandığı..tek algı mekanizmasının acı çekmek olduğu,kimi zaman onu bile yitirdiğim bir oda.çengelköy şarkısını çengelköydeki zamanları anımsamadan dinleyebildiğim.hatırlatıcılardan..düşlerden..ben onu düşümde görürken o başkasının düşündeyse benim gördüğüm sadece düşümde görmenin düşü müdür peki?
salaklık.
ve umrumda olmayan şeyler.
düşleri sevmem.
düş olmayı da sevmem.
yaşamayı severdim.
geçmişe mazi derler.
hızla dönen bi alev topu gibi salınırdım bi yandan acı çekerken
oysa şimdi sadece acı kaldı
süzülmek ve uçmak
yeşil gemilerle yaşlı,sakin okyanuslara açılmak
ya da
beyaz uçaklarla küçük mahalle avlularında savrulmak
geçmişe mazi derler
bu karanlık odada yaşanan şeye
acı.

alev

Hiç yorum yok: